Vznik
Tato metoda vznikla v roce 1990 v USA .
Je velmi uznávaná mezi terapeuty a psychology, ve velkých korporacích, ve školách a u lidí s nejrůznějšími závislostmi, psychickými problémy.
Vědecky podloženo
Fakt, že Access Bars skutečně funguje a v mozku se něco odehrává je vědecky potvrzeno. Podrobně se tím zabýval neurolog Dr. Jeffrey L. Fanin, provedl EEG řadě lidí před AB a po něm. Výsledky ukázaly, že mozek začal být aktivní a něco se v něm začalo dít. Sdělil : ,, Dělám tuhle práci již 16 let, viděl jsem spoustu různých mozků v různých stavech ale toto je poprvé, co jsem viděl, že mozek dělá něco takového. Když jsem viděl výsledky, spadla mi čelist.
Více o Access Bars
AB je laskavá a účinná metoda, která se provádí na lehátku. Většinou se leží ale člověk může i sedět. Podle potřeby je přikrytý dekou a ruce má podél těla.
Až je klient přesvědčen, že má maximální pohodlí, spouštím energetický proces a můžeme začít s uvolněním všeho, co nám brání žít v radosti.
Po celou dobu sezení (ležení), se lehce dotýkám 32 bodů na hlavě v různých kombinacích. Každý bod je napojen na určitou životní oblast a konkrétní téma, např. laskavost, vděčnost, mír a klid, kontrola, komunikace, kreativita, naděje a sny, vědomí …
V těchto životních oblastech máme různá přesvědčení,úhly pohledu, převzaté vzorce , které nám často vytváří v mysli dramata,nebo taky falešný pozitivismus,strachy,zlosti, lítost, žárlivost….
Při spuštění energetického procesu AB se tato přesvědčení a úhly pohledu, které nám nevytváří život v lehkosti , rozpouští. Jde to taky přirovnat ke tlačítku „delete“ na počítačové klávesnici.
Velmi často se stává ,že člověk na lehátku usne , nebo se dostane do velmi hlubokého uvolnění. Většinou se po hodině nikomu z lehátka nechce , prožívá totiž stav bez tíže a lehkost bytí 🙂 Čím více Barsu obdržíte, tím větší pravděpodobnost je , že si udržíte svoje vnitřní nastavení , v rovnováze , ve vděčnosti , v laskavosti , radosti, s obsáhlejším vědomím.
ACCESS BARS DĚTEM
Tato metoda je výborná pro děti s poruchou řeči a taky soustředění, ADHD, děti s autismem, pomáhá zmírnit hyperaktivitu, pozitivně přispívá dětem s Downovým syndromem a tak stejně je skvělá pro děti bez zdravotních potíží, protože pozitivně může přispět v těchto oblastech:
- KREATIVITA
- KONCENTRACE
- LEPŠÍ VZTAHY
- DOBRÁ PAMĚŤ
- SEBEVĚDOMÍ
- KOMUNIKACE
- UČENÍ
- LASKAVOST
AB může být taky přínosem u dětí s úzkostnými poruchami.
U dětí sezení trvá většinou 30-60 min.
Záleží na povaze a věku dítěte.
Těší mě, že si pro sebe a naše děti vybíráme větší vědomí, tím tedy i obsáhlejší život pro lepší svět.